fbpx

Dragosvintu

Episodul 1 este focusat pe dezvoltarea produselor.

a.  Ce este un produs – ce pot sa vand?

b.   Cui pot sa vand – diferitele tactici de a gandi un produs B2C si B2B si cum difera

c.   Stabilirea USP-ului pentru produsele noi si introducerea usp-ului in marketing-ul de produs

d.   Dezvoltarea unui diferentiator in lipsa unui USP generat la momentul dezvoltarii produsului

e.   Value Chain-ul si cum ne impacteaza decizia de a dezvolta un produs

f.  Done is better than perfect – despre cum un produs ca sa existe intai trebuie lansat

Link-uri recomandate

Seth Godin Purple Cow: https://www.youtube.com/watch?v=7QkPaJ299Uk&ab_channel=MentalEFitBookClub

Robin Sharma -Lider fara titlu: https://www.youtube.com/watch?v=xmkZLmb839g&ab_channel=bestbookbits

Value chain: https://www.youtube.com/watch?v=Nc-2dhw6ZsI&ab_channel=DucereGlobalBusinessSchool

Cel mai important de retinut din acest episod este definitia: 

Produsul este conversia timpului intr-un element pentru care cineva e dispus sa plateasca o suma de bani.  

Coming Soon!

Coming Soon!

Coming Soon!

Coming Soon!

Coming Soon!

Coming Soon!

Coming Soon!

Coming Soon!

Coming Soon!

Coming Soon!

Coming Soon!

Coming Soon!

Coming Soon!

Coming Soon!

Coming Soon!

Coming Soon!

Coming Soon!

Coming Soon!

Coming Soon!

Coming Soon!

Scroll to Top
Verified by MonsterInsights